Bestellen – Betalen – Levering

Hoe bestellen ? Stap voor stap …

Kies een artikel dat je wil bestellen en klik op “In winkelwagen”. Het artikel wordt toegevoegd aan je winkelwagen.

Je kan nu verdergaan met kijken in de webshop en eventueel nog andere artikels toevoegen aan je winkelwagen.

Klaar met bestellen ? Klik dan op het winkelwagentje of kies onder “Mijn account” voor “Afrekenen”

Als dit de eerste keer is dat je bij TesciTea bestelt, kan je een account aanmaken, zodat je later niet opnieuw al je gegevens moet invullen.

Als je al een account heb, kan je inloggen en worden al je gegevens automatisch ingevuld.

Bij “Factuurgegevens” vul je je persoonlijke gegevens in. Als je pakje niet naar dit adres moet verstuurd worden, zet je een vinkje aan “Verzenden naar een ander adres” en vul je de gegevens in van het afleveradres. Als je het pakje op je werk wil laten afgeven, vergeet dan vooral niet om de naam van het bedrijf waar je werkt in te vullen bij “Bedrijfsnaam”

In het vakje “Jouw bestelling” kan je bij “Verzendmethode” ook kiezen voor “Afhalen”. Je bestelling wordt dan klaargezet in de winkel (Blauwstraat 80, Boom) en je kan je bestelling komen afhalen tijdens de openingsuren van de winkel. Dit gebeurt natuurlijk zonder extra kosten.

Verzendingen naar België gebeuren met BPost en zijn gratis voor bestellingen vanaf 50 €

Vink aan of je wil dat je pakje verstuurd wordt naar :

 – je verzendadres (vb je thuisadres of naar je werk)   5.95 €

 – naar een BPost pakjesautomaat (Klik hier om een BPost pakjesautomaat in je buurt te zoeken)   4.95 €

– of naar een BPost postpunt/postkantoor (Klik hier om een BPost postpunt of postkantoor in je buurt te zoeken)   4.95 €

Verzendingen naar Nederland gebeuren met DHL en zijn gratis voor bestellingen vanaf 60 €

Vink aan of je wil dat je pakje verstuurd wordt naar :

 – je verzendadres (vb je thuisadres of naar je werk)   10 €

 – naar een DHL parcelshop (klik hier om een DHL-parcelshop in je buurt te zoeken)   7 €

Belangrijk :

– Als je pakje moet verstuurd worden naar een BPost postpunt, postkantoor of pakjesautomaat, zet dan de naam en het adres van het BPost postpunt, postkantoor of pakjesautomaat van jouw keuze,  in het vak

“VERZENDEN NAAR BPOST PAKJESAUTOMAAT OF POSTKANTOOR ? GEEF HIER HET ADRES IN VAN UW KEUZE” 

– Als je pakje moet verstuurd worden naar een DHL parcelshop, zet dan de naam en het adres van de DHL parcelshop van jouw keuze in het vak 

“VOOR VERZENDINGEN NAAR NEDERLAND : GEEF HIER HET ADRES VAN DE DHL PARCELSHOP VAN JE KEUZE”

 

Kies je betaalmethode :

– Betaal met MisterCash

– Bankoverschrijving (orderverwerking duurt iets langer) naar rekeningnummer BE 16 9731 2272 8474 met vermelding van je bestelnummer.

Alle betaalmethoden zijn gratis. Bij bankoverschrijving wordt je order verwerkt zodra de overschrijving op onze rekening staat. Meestal is dat na 1 of 2 werkdagen, afhankelijk van je bank.

Klik op “Bestelling plaatsen”. Hiermee is je bestelling afgerond.

Je krijgt een bevestiging van je bestelling via email.

Verzending van je pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 24u na ontvangst van je betaling verzonden met BPost in België en met DHL naar Nederland.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling en verpakking.

Betalen

Je kunt in de winkel cash betalen of met bancontact.

Als je bestelt via de webshop kan je online betalen met bancontact of via overschrijving op rekening nummer BE 16 9731 2272 8474 met vermelding van je bestelnummer.

Informatie over je huidige of vorige bestellingen

Klik op “Mijn account” en log in. Hier kan je huidige of vorige bestellingen bekijken.

Je kan je standaard facturatie- en verzendadres aanpassen voor toekomstige leveringen (voor reeds geplaatste leveringen is dit niet meer mogelijk)

Je kan je accountgegevens zoals naam, voornaam, email adres en wachtwoord aanpassen.

Je pakje online volgen

Je kan je pakje online volgen zodra je onze Tracking code hebt ontvangen, die versturen we via email zodra je pakje klaar is voor verzending.

Klik hier om je pakje te volgen als je pakje werd verzonden met BPost   (Let op, je hebt hiervoor onze tracking code nodig !)

Klik hier om je pakje te volgen als je pakje werd verzonden met DHL  (Let op, je hebt hiervoor onze tracking code nodig !)

Nog vragen of iets niet duidelijk ? Stuur een mailtje naar info@tescitea.be, wij helpen je graag verder !